Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obraz teroristických útoků v českých a francouzských médiích: komparativní analýza
Hegerová, Lucie ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Říchová, Blanka (oponent)
Tato bakalářská diplomová práce pojednává o tom, jak šest vybraných médií informuje o otázce teroristických útoků. Do výzkumu byla zařazena tři česká a tři francouzská média s cílem provést komparaci způsobu informování v těchto dvou státech. Konkrétně byla zkoumána MF Dnes, Hospodářské noviny, deník Právo, Le Figaro, Le Monde a Libération. Způsob informování byl zkoumán na příkladu tří teroristických činů - útoky na vlaky v Madridu 11. 3. 2004, norské útoky v Oslu a na ostrově Utøya 22.7. 2011 a útok na redakci Charlie Hebdo v Paříži 7.1.2015. Význam problematiky zobrazení a rámování teroristických útoků roste také se zvětšující se informovaností společnosti a faktem, že reakce médií a veřejnosti v dnešní době tvoří neopomenutelnou část teroristického činu, se kterou počítají i samotní strůjci při jeho plánování. Autorka si v práci klade několik otázek týkajících se zejména tematické agendy útoků a jejich rámování. K jejich zodpovězení byla využita kombinace metody kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy se zaměřením právě na využité rámce. V práci je poté provede komparace nejen na úrovni států, ale i mezi jednotlivými médii a konkrétními útoky. Výsledkem práce jsou zjištění o podobnostech a odlišnostech způsobu informování a využita je také mediální teorie o možných účincích médií, které...
Politicizing Sexualities: Mobilization practices and networking within the LGBTQ movement in contemporary Madrid
Wiesnerová, Vendula ; Ezzeddine, Petra (vedoucí práce) ; Kolářová, Kateřina (oponent)
Cílem této etnografické studie je vysvětlit aktuální mobilizační postupy LGBTQ hnutí v současném Madridu s ohledem na strategické užití identity a networkingu v rámci kolektivní akce. Práce vychází z charakteristiky hnutí jakožto ideologicky polarizovaného heterogenního celku, v jehož rámci aktivní frakce kritizují dominantní skupinu hnutí za to, že se vzdala původního cíle sexuálního osvobození a podporováním moci vládnoucích politických stran a kapitalismu jej rozmělnila v konzumerismus. Prostřednictvím protestních kampaní, založených na spolupráci ideologicky příbuzných komunit v mezinárodně podporovaných sítích, se tyto frakce dožadují občanských práv pro všechny bez ohledu na sexuální orientaci či identitu. Kolektivní identitou, na jejímž základě se frakce mobilizují, je společně sdílená "nejistota" (precariousness). Jejich snahou je transformovat španělskou společnost skrze radikální levicově orientovanou politiku obohacenou o prvky queer a transgeder teorie. Úspěch levicově orientovaných frakcí s množstvím nových stoupenců má výrazný dopad i na aktivismus dominantní skupiny, která si osvojuje kritické myšlenky opozičních frakcí a uplatňuje je v rámci vlastní politiky. I přes nejednotnost a antagonistický charakter hnutí, úspěch kolektivní akce těchto nově vzniklých sítí, spolupracujících na...
Komunikační aktivity cestovního ruchu v roce 2014: komparativní studie Madridu a Prahy
Nguyen, Quyen ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity cestovního ruchu v roce 2014: komparativní studie Madridu a Prahy pojednává o možnostech marketingu v oblasti cestovního ruchu, konkrétně marketingu měst. Po definici pojmu marketingu cestovního ruchu následuje popis marketingových nástrojů podle marketingového mixu, přičemž je kladen důraz na možnosti marketingové komunikace. Práce obsahuje konkrétní popis a analýzu jednotlivých nástrojů, pomocí kterých jsou řízeny komunikace měst. Další části tvoří deskripce a analýza marketingových aktivit dvou evropských měst - Madridu a Prahy. Cílem byla komparace propagačních aktivit měst - jak v rámci informačních center, tak i prostřednictvím outdoorové propagace, internetové propagace a public relations. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Komunikační aktivity cestovního ruchu v roce 2014: komparativní studie Madridu a Prahy
Nguyen, Quyen ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity cestovního ruchu v roce 2014: komparativní studie Madridu a Prahy pojednává o možnostech marketingu v oblasti cestovního ruchu, konkrétně marketingu měst. Po definici pojmu marketingu cestovního ruchu následuje popis marketingových nástrojů podle marketingového mixu, přičemž je kladen důraz na možnosti marketingové komunikace. Práce obsahuje konkrétní popis a analýzu jednotlivých nástrojů, pomocí kterých jsou řízeny komunikace měst. Další části tvoří deskripce a analýza marketingových aktivit dvou evropských měst - Madridu a Prahy. Cílem byla komparace propagačních aktivit měst - jak v rámci informačních center, tak i prostřednictvím outdoorové propagace, internetové propagace a public relations. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Politicizing Sexualities: Mobilization practices and networking within the LGBTQ movement in contemporary Madrid
Wiesnerová, Vendula ; Ezzeddine, Petra (vedoucí práce) ; Kolářová, Kateřina (oponent)
Cílem této etnografické studie je vysvětlit aktuální mobilizační postupy LGBTQ hnutí v současném Madridu s ohledem na strategické užití identity a networkingu v rámci kolektivní akce. Práce vychází z charakteristiky hnutí jakožto ideologicky polarizovaného heterogenního celku, v jehož rámci aktivní frakce kritizují dominantní skupinu hnutí za to, že se vzdala původního cíle sexuálního osvobození a podporováním moci vládnoucích politických stran a kapitalismu jej rozmělnila v konzumerismus. Prostřednictvím protestních kampaní, založených na spolupráci ideologicky příbuzných komunit v mezinárodně podporovaných sítích, se tyto frakce dožadují občanských práv pro všechny bez ohledu na sexuální orientaci či identitu. Kolektivní identitou, na jejímž základě se frakce mobilizují, je společně sdílená "nejistota" (precariousness). Jejich snahou je transformovat španělskou společnost skrze radikální levicově orientovanou politiku obohacenou o prvky queer a transgeder teorie. Úspěch levicově orientovaných frakcí s množstvím nových stoupenců má výrazný dopad i na aktivismus dominantní skupiny, která si osvojuje kritické myšlenky opozičních frakcí a uplatňuje je v rámci vlastní politiky. I přes nejednotnost a antagonistický charakter hnutí, úspěch kolektivní akce těchto nově vzniklých sítí, spolupracujících na...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.